Pages

Thursday, October 29, 2009

azreen's member!

geee..aku anak buah azreen yang mempunyai jari yang pendekk dan cutee..aku saje2 nk kongsi2 blog sbb sharing is loving..tapi aku tak sayang dia sumpah!ahaha..nama aku dimulakan dengan N iaitu nur zakiah hanan..hanan jea*tobak ah mcm skema gila!
well,kalau azreen post blog its mean cerita dia..dan aku cerita aku..berbeza sekali!kami bukan kembar pun nk same2..warna kulit pun lain..ahaha..sorry obama!
untuk budak2 yang gila anti aku.aku tak kisah papepun kau nk kutuk aku..sumpah tak.kalau kau serang aku..aku serang balik..kalau kau kasar kat aku..aku kasar balik..aku just balas setimpal dengan apa kau buat kat aku..fuck!..deal kan?ahaha..dah..aku tahu aku kasar dan memang benar!.sesungguhnya..azreen lebih kenal perangai aku..tanye dia saje maa!.dan,aku tak nak melalut banyak2..ni mlm jumaat..ngeee~
setakat tu je kott..kalau nk lebih ketat lagii..
add ni..
myspace.com/aqua_hanan95
itu je kott..
byee!

No comments:

Post a Comment