Pages

Friday, November 13, 2009

ape ni?

ape perasan sekarang?
=tak tahu, rasa kehilangan je
kepada siapa anda merindui?
=semua orang.asal neh soklan bodoh.
siapa bodoh?
=hehe..ayam aku:]

bodoh bosan..grrrrr..

apabila dia muncul, aku tak fikir beban yang aku pikul
apabila dia bercakap, aku berhenti berfikir pasal dia
apabila dia tersenyum, aku senang melihatnya
apabila dia gelak, hati ku bahagia
tapi, bila dia melangkah keluar, ku merinduinya.

cam pantat aku tulis =.="
lama tak berjiwang..ohh az..rindunye muu..mu sokmo paksa aku op?senget je mu.aku suka aku mu mareng "jangan cari yang lain ea?".mengong!
nasihat untuk mu; bila balik sesma, wat la kes banyak banyak..biar kena gantung sekolah lama siket..ley hanan chat ngan az lama.HAHA!betul ah cakap az..hanan rindu..balik cepat ea? :]

aihh..kalau siti tau..mati aku lepas ni..
dahh..aku tak moo membabi kat sini
cheese touch
:]

No comments:

Post a Comment