Pages

Thursday, November 26, 2009

freshiee


hye hooo diggidiiee!
aku baru sahaja sembuh oleh pawan bernama hanun.well thanks to her =]
aku telah melakukan kesalahan besar terhadap orang tersayang.ohh,im soo sorry darl.i dont mean it,.it just a mental problem.hope you forgive me.*kelip kelip mata
oke new change
my name is nur zakiah hanan.panggil la ikut suka ibu bapa kamu
dan penting sekali aku PEREMPUAN!aku benci budak tagged.bodoh=.="
berumur 14 suku?*sengihh.masih belajar dan tidak bekerja.kerja aku belajar.fhm? status?JANDA!!oh aku suka pegang title janda anak satu and not avaiable.sorry sorry dear

now i have great life after i felt down
hidup aku tak sesesebest hidup korang kut tapi boleh dikatakan bahagia
aku dikelilingi orang teramat tersayang include family,friends and animals*haaa,fakta!
family do support me especially my mom and little bit dad.
mom aku faham hidup aku sebagai seorang pelajar sebab mak aku kerja mentadbir sekolah.disebabkan itu mak aku tak bagi aku sebebas rama rama.but aku faham walau terseksa batil dan zahir
ayah pulak buat hidup aku complete.cam kalau ayah aku ikut sekali aku ngan mak aku shopping.ayah aku kata"adik ambik rm100 gi beli menda2.tunggu mak sedekad dop abes agii"
itu yang aku suka.haha!bagus bagus.tapi ayah aku dan pencen masih best.but best lagi time ayah aku jadi pensyarah, time marking paper exam, ada je ayah aku maki maki budak budak.ahaha.nasib baik ayahku bukan pensyarahku

tu je laah.malas nak citer banyak banyak.dan orang yang telah aku sakiti.aku mintak maaf banyak banyak kali ke?entah.tapi kalau tak maafkan jugak.peduli apa aku.tak ada kesan pun.i do want to change tapi tak menjadi.malas lah.aku suka cacat celaku.aku tak akan berubah demi kau untuk kawan dengan aku or pape.oh, hotak kau aku nak berubah.suka hati aku ah.perangai aku hak milik tercipta untuk aku.oke?tak suka blah.

ohh dah dah dah.malas nak membabi mencacap kat sini.abis blog obama.and aqila, asal tak online lama sangat?pergi mana?aku tanye akmal dia pun tak tahu.ke kau kena culik?oh alhamdulillah kalau gitu.haha!
see you soon
cheese touch!


*muahh!!!

No comments:

Post a Comment