Pages

Tuesday, November 10, 2009

babi mu murah

aahhh?
aku ke kena jumpa mu ah sial?aku tak dop nape nape.kalau mu nak pertahan sangat lelaki sejati mu tu,mu yang patut jumpa aku.wat mende aku serang mu cam ayam gini?dia LAKI mu.EX mu lebih senang nak sebut.mungkin aku dop tahu mu sape.tapi macam mu jugak
"ALLAH MAHA MENGETAHUI"thnx for ajar.maki?bukan mu start dulu ke minah suku?mesti mu fikir aku kecik agi tapi aku boleh fikir babi.masalah ni sungguh kecik tapi mu wat besar besar.sal LAKI nk kepoh.koya mu kahwin ngan dia besar kkgi.hidup lama dop jamin.sal laki mu tu.ingat aku lapar sangat ke lelaki mu tuh?ramai lagi nk ke EX mu tuh.koya aku nak sangatt.ambik ah dia.cop lalu.aku kesah ape?nk laki ambik laa.apa aku peduli.kalau nk jumpa aku oke jea.bawok ah berapa banyok besi pun ea ayam.sal nama aku lak.mu peduli ape?bukan wt sakit burik mu pun kan?ke nama aku ley jolok hok mu?koya nama mu lawo ngat.sal muka aku.itu kurniaan ALLAH.kalau mu dop suka.tu bukan masalah aku.makne nye mu dop suka CIPTAAN ALLAH SWT.astaghfirullahalazim.aku dop sabit mende2.kalau jadi mende mende ke mu.idk!. sal pengecut.aku pengecut ke mu?serang ngan mulut kotor ni ley kate aku pengecut.mu pengecut dop sedor bodo.memang bodo.bodo bodo bodo!kalau mu besar.mu fikir siket.jangan ingat aku kecik taun depan pmr aku bodo sal laki gini.sal blog.udoh?haha!sape suh tengok?nk gok ke?wat ah diri.wat comey2 cam ayam biar orang tertarik oke?
aihh..wat tambah dosa aku je pasal mu ni.dop tahu lah sapa.aku sedar aku sape.tapi mu igt mu alim ah?HAHA!fuckers.pengecut.sundal.jalang.tak cukup besi.burik darah..
ps;ambik la buah hati pengarang mu tu.aku tak hingin.sikit pun dop.jumpa aku kalau mu setia nk pertahankan ex mu tuh ye ayam.

No comments:

Post a Comment