Pages

Friday, November 27, 2009

hari raya korban

hello, first first aku nak ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA yaww!sorry ucap lambat.baru sekarang aku dapat memonopoli laptop kak nor.thank godd*shining eyes
pagi pagi mak aku kejut aku bangun sembahyang.aku bukak mata konon nak bangun la.lepas mak aku pergi aku tertidur balik.hahaha.pastu mak aku datang balik dengan suara kasar dan lantang.aku terus bangun dan semua bantal jatuh sekali sekali aku tergolek jatuh.nasib aku sangat baik sampai mak aku tak sempat terus leteran.mak aku duduk gelak gelak dekat aku.pagi pagi hari buta dah kena timpa malang.adoii.tapi aku terlepas jugak subuh.haaa.aku tertidur dia balik kak jah dan disampingnya.fuhh,aman.bangun bangun rasa cake butter dan brownies.nyum nyum sedap nye aku buat.nikmatt=.="!
dah.malam ni aku macam bosan dan exhausted.tapi semangat nak tengok citer nur kasih sangat jitu sampai tak kesah keletihan makan dari kampung pagi tadi.dan beruntung aku tengok citer nur kasih.citer tak menghampakan aku.aminn.dan sekarang aku tengah taubat nasuha sambil on myspace and facebook dan taip taip ni laa.
oke now, i want to concentrate on tv drama now.nak tengok taubat nasuha dengan penuh penuh.erm.nak kate ape yek?heee.pikir lah.bye!

p/s;hari ni aku teringat kenangan terindah aku time couple couple.rindu nye.OH TUHAN.TABAHKANLAH HATI AKU UNTUK TERUS MENJALANI HIDUP DENGAN PENUH PANCAROBA INI.TABAHKANLAH HATI HAMBAMU YANG HINA INI UNTUK TERUS TABAH.AMIN.
aku tetap sayang dan rindu mu dari jauh walaupun setitik pun mu tak pernah sedar.aku rela beb.janji yang aku tabur untuk menjadikan mu yang terakhir dalam hidup aku masih aku ingat dan sampai sekarang aku takut untuk mencintai seseorang insan bernama LELAKI.
YA ALLAH.BIMBINGLAH AKU KE JALANMU.BIMBINGLAH.

the end.citer taubat nasuha sadis bangat.hanun aku kak am and mom dah meneleh air mata.:((
aku tulis blog ni dengan menangis.oh i have to go now.salam

No comments:

Post a Comment