Pages

Monday, November 16, 2009

today

ah?ape?pasal hari ni kea?..haha..boleh laa..cam babi je..tapi happy bagi seorang insan mulia bernama siti faizura laa..adoiii..jeles jeles!tak mo citer tak mo citer :]..HAHA!..
tapi kelas aku hari ni cam tema zoo..semua berperangai cam makhluk di zoo *macam aku baik jee..bia laa..suka hati nafsu insan aku arr..
kembali kepada apa yang aku nak habakk..budak kena rasuk jin setan sampai main fire extinguisher..kalau kat kelas sendiri tak pe.ni tumpang kelas budak form 5..aihh..mujur aku tak ada..kalau tak lagi terok aku musnahkan kelasss..*jeles?buat la jugak..
dah dah
tutup citer!
anywayy, aku sumpah rindu diaaaaaaaaaaaaa!rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!aihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
setan sape la rasuk aku nih.
bahang nyepak ekgi kan!

No comments:

Post a Comment