Pages

Friday, November 13, 2009

kebosanan terserlah!

uhh..
aku tak ngantuk lagi neh?
siall =.="
bukak friendster, facebook and tagged..
tak ada yang menarik
bosann
az az az az az
aku gilakan dia?
maybe?i do miss you ngek :]
you always make me sengih depan laptop alone alone
HAHA!
nak buat apa sekarang?menyesal tidur lama pagi tadi
pagi ke petang?
pagi sampai ke petang senang
nak tidur..nak mimpi az..
kan kan kan?
hahaha..
esok harap harap tak hujan..tak mo plan hancurrr.amin amin amin!:]
nak buat ape ape lagi lagi?bosan bosan bosan gila
"uyt!aku bosan nehh, nak buat ape?"tanya zalia kepada hakim
"tanya aku pulak.jom lepak"ajak hakim
"kat mane? confirm ke tak bosan?"
"tak nye..tuh.lepak kat longkang"
"uhh..aku tanye leklok ni!"
"dah,pegi tanya soklan bodoh apsal. jangan banyak tanya.ikut je aku boley tuan puteri?"
"oke babu"
"derhake!"hakim cubit zalia.
"sakit la.cepat la jalan.ni cam tapir je.laki ke perempuan?"
"aku laki la.laki dari puaka siang rempit"
"haha!sial kau.cepat laa"
"yee!"
semalaman zalia lepak dengan hakim di warung salah seorang rakan hakim.
*za,dah tidur ke?
zalia dapat message dari hakim.
balasnya
=belum.asal?nk tidur sekali ngan aku?
*boley jugak.still ada ruang untuk aku ke?
=ada.sebelah nenek aku :]
*sial kau.apsal tak tidur
=mata tak nak tutup.
*haha!saletip laa, ke nak suruh aku tolong jugak?
=ngee..tak ley tidur la tapir.tu pun tak ley pikir ke?
*tau la sayang
=asal panggil aku sayang?gila ke?
*tak sporting.tak ley jadi isteri nih.uh!
=sape nk jadi isteri kau.eii.haram!
*derhake punya kawann.esok lepak lagi k?bye!
=sweet dream.mimpi muka aku nih.HAHA!
*layan aku.muka dah la cam puaka niyang rapik.HAHA!
=kau jangan nyesal.besar nanti aku jugak kau akan kahwin.
*sebelum keperasanan mu terserlah.baik aku tidur dulu.see ya!
zalia mengeluh..
'kalau itu menjadi kebenaran, betapa bahagianya aku!' hakim riak dalam hati sebelum tidur.sudah lama hakim ingin menyatakan perasaanya kepada zalia.tetapi sifat zalia yang keanak-anakan membuat hakim cuak.hakim tetap mencuba mendapat hati zalia.berjayakah hakim?
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
HAHA!best tak?*inilah kerja aku kalau bosan gila gila.ni separuh impian aku untuk menkarya sebuah novel.aku dah cuba tapi separuh jalan cerita tu hilang time exam.uh!aku tetap cuba.doakan aku!
dah, nak beradu kasih pulak
byee!

1 comment: