Pages

Thursday, November 19, 2009

. smile .






salam 1 malaysia
ahaha:)

terasa batin dan zahir lama dah tak menulis blog usang ini.waaa.baru je dua hari.dan dalam dua hari tu jugak aku happy gila babi setan terlepas sangkar.mmg best.tak caye?jgn la percaya
dalam dua hari tu jugak aku bawa camera.aku letak laa, aku malas nk cerita.ngee:]

hari rabu bertarikh erkk.umm..entah.tapi dalam bulan ni dan tahun ini.heeeeeee :]

hujan rintik rintih jatuh mencium bumi dan matahari degil keluar date dan menghasilkan pelangii.tobak ah comey lote mu!mmg rugi tak tgkkk..grrrr..then hari kembali shinny bak tuttt..mak saya marah mengata :]


pastu naik naik masuk kelas letak beg lepak dekat tempat biasa budak 5 intan 1 lepak. lepak lepak baru kitaorg tau kenapa best sangatt.best sebab nampak segalanya.jadi indah.fuh..tenangggggg :].hohoho*awan tu cantik tapi serol kata kalau mende mende jadi dop au ahh.saje wt nakut ngek tuh


lama lepak kita jadi bosan bosan tahap cipan beranak lipas.aku ajak izzy pegi petronas. ajak seorang tapi pegi cam rombongan meminang.ahaha :].masuk masuk petronas wat bising, duk lama pulak tuh. fathin siap sound kata "nak lepak sini ke oi?".pastu mula malu malu keluar pastu balik sekolah cam orang gila bising bising.bia lah.mulut kitaorang.jeles?tak reti nak buat ke?


balik sekolah balikkk!uhh.still bosan.main je apa patut.bosan bosan sampai jadi macam ini ;


inilah dikatakan merempat.picture ini hari isnin.hari rabu tu kitaorg lepak kat port lain.
last last kelas juga tempat kami membuang saka dan melalak ramai ramai..best best :]..aku tangkap je picture pe patut:]


ini birthday boy hari selasa.nah, he is a jerk.dia tengah buat aksi lucahh.HAHA!ketua kelas agak sporting dan malas pe taikk tapi ley tahan laa perangai dia neh.tapi dia suka gaduh dengan aku time aku bosan or naik angin setan.ohh.i will sayang kau nanti kot?sabar jeaaa

pastu kita..umm.terpaksa ulang LEPAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!

sampai balikk

offf.balik umah tidur peluk bear .done!







HARI KHAMIS(todayy!yeay!)


hari sepatutnya kitaorang sedih sebab hari last.aku dengan hanun dengan rajin memenuhi impian kawan kelas aku nak merasai brownies.aku buat la.tak sampai setengah jam habis.aihh.family aku mogok la nanti tak dapat merasa.tak pe.balik buat semula

back to the main.siti dapat handset baru.tapi mogok sebab pergaduhan dalam percintaan.ahh.small matter beb.kita rock kan?hahaha :]..lepak dekat wakaf sampai hujan lebat.aih.sumbat dekat wakaf.terpaksa wt aksi hindustan berlari dalam hujan.kalau ada orang jatuh time tu best wooo!ahaha!naik kelas potong brownies dalam 30 minit gelap.hilang dan lenyap masuk ke dalam perut perut manusia.ni ada semangat nak jual neh.aihh :]

aku just baik dengan geng je..cam kawan kelas aku macam memusuhi aku.eh mu mende kes ah?dop puas hati jangan simpan sebarang dendam luahkan je.jangan jadi pengecut.uh!hari last nk buat dajal dengan aku.mari ahh.tapi aku just tak pedulikan dan terpaksa layan diaorang.HARI LAST KATAKAN!kena la baik baik.lepas ini mungkin tak jumpa lagii.maybe laa.tapi keinginan mau lagii donk!orang yang aku peluk kuat kuat budak budak asrama yang kena blacklist.uhh.kalau tahun depan mu semua tak dop.aku dop tahu gane.susah nak cari orang cam mu semua.i do love you all!

kami lepak lepak sampai pak guard mari kat bangunan masuk kelas ke kelas.tiba kelas aku dia kata "dop reti nak balik ke?"

semua termasuk aku cam ah?kena keluar ke?pegi tanye balik.pak guard kata laa kena kuar.uh.malu nak kabo molek ke?sibukk.pastu keluar lepak dewan terbuka pulak.ramai tapi wat tak tahu je laa..hujan still hujan..hati berniat bermimpi nak bermain hujan tercapai jugak.gahh.nikmatnyee.aku, hanun, izzy, shaza, dhiya, dayah, fathin, kimie, azie semua mandi tengah hujan.ahaha.gila belaka.siti dengan sibuk sibuk.take a look;


ini KAMI!apa korang nak kata?BAJET?KOYA?yang ternyata korang jeles.nk buat laa ye cik?.memang best time ni dengan splash air nyea.aihh.hari last yang besttt!grrr.



pastu sejuk sejuk hujan reda dan beransur pulang.dhiya marah tengking kenapa nak balik.sabar la dhiya.muka semua dah macam mayat hidup.uh:P
dan selepas siti balik dan lepas call nak balik
sambil tunggu sambil tangkap picture lagii.


aihh.sumpah rindu balik nak lepak:]ye aku akan rindu jugak!ily you all.uuuuuuummmmmmmmmmmuuuuuuuuaaaaaaaaaxxxxxxxxxxxxxx!
itu sahaja.ahh..dah nak menangis ni.byee!aku harap korang semua happy happy ye?tahun depan harap harap jumpa balik.cuti cuti kalau nak lepak ajak kalau dan INSYAALLAH aku boleh ikut.
pesanan;jangan pasang lagu goodbye ye?nanti nangis pulak susah banjir:]

No comments:

Post a Comment