Pages

Sunday, November 22, 2009

hey ^^,

hoi!duk tgk anak dara main air ke?aih galok geletek!
haha.aku tak apa = ]
sorry aku cam tak blogging untuk beberapa jam ni.hari ni aku da start studying
mak=pengetua
kak nor=cg disiplin
bumi=ketua warden
basyam=warden
abah=pak guard?
banih=pak guard?
kak jah=pkhem
kan3?haha.rumah dengan sekolah tak ada beza pun bagi aku.hell!.nak je aku balik kampung berendam dalam laut lama lama.tapi sekarang musim hujan.hujan pulak tak henti henti.memang cari penyakit kalau mandi laut.bahang nyepak di ayah aku = ]
aku hari ni study pagi je.lepas kol 12 aku tidur sampai kul 4 then turun rumah ngan hanun main air.tak caye ke aku main air?lalu ah kt kampung sura hujung.grr..best2.lam kubur banjir jugak.nasib mayat je tak terapung.cam rugi je tak main dengan bot.ni main redah je,uhh.abang aku ajak pegi jalan jalan.aku on aje!round round kampung naik motor.punya round2 jumpa seorang insan pakai baju tiztop main skuter.bukan skuter motor.skuter erek la fhm siket.tengok2 muka.uh.c-ro rupanya.aihh.aku baru kenal rumah dia kat mana.alaa,dekat je dengan rumah aku.tapi bakpe aku baru tahu?:PPPP.patut aku sokmo napok dia lalu depan umah aku.aihh!tak pe tak pe.dia tak kacaau hidup aku siket pun!heeee = ]

best oh main petang tadi.malam pulak blackout.sampai kat bandar?humm,mama aku siap nak bagi pelita pulak.haha!
abang aku tangkap pic petang tadi.tu dia tgh edit.nanti aku upload letak kat sini.
ok laa.aku nak chat dengan tersayang aku aqila badak aku.daa:-h

No comments:

Post a Comment