Pages

Thursday, November 19, 2009

fakta

aku berserah kepada pencipta yang SATU
ALLAH MAHA MENGETAHUI
aku tak boleh nak tuduh siapa siapa.
sebab aku tahu akibat dan bukan sebab aku takut kepada mu.
ALLAH MAHA BERKUASA
aku pasrah dan bertakwa.
segala masalah aku fikir sebelum bertindak.
walaupun tindakan aku tak disenangi, tapi setimpal apa yang kau buat.
ALLAH MAHA ADIL
sama sama merasai kebahagiaan dan keperitan.
ohh, masalah sudah tiba
*bertenang hanan.
tapi aku pasrah apa yang akan jadi.
matured!jangan percayakan cinta 100%
aku tak nak jadi orang bodoh =.="
aku tak nak lakukan apa sahaja demi seorang lelaki walau sayang bagai rak.takkan!
katalah aku gedik ke natang ape pun.peduli apa aku.mapuh mu ah.kesah ape aku.mu sound aku sound.kalau kawan aku sound makna nya kawan aku yang sound.tu jea :]
aku tahu aku degil.doh nk ubah gane.takkan ubah demi mu eh.layan aku.benci lah aku.tak kesah punn.kalau aku tak balas.ALLAH BERKUASA
aku terima apa orang maki papepun
takkan terjejas apa apa pun
takkan mengubah sedikitpun
aku takkan ubah diriaku untuk mu semua.
ALLAH MAHA MENGETAHUI
apa yang aku tak tahu ALLAH TAHU DAN ADIL
umm..betul betul betul
biarlah aku mengalah dalam hal lepas lepas sebab banyak lagi bakal tiba kan?
kalau masalah pasal lelaki?
HAHA!hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
suka hati kau la nak buat apa pun.aku balas setimpal dengan kau buat dekat aku
tu je.
nak cari hal bersedia la dengan mulut aku.
mulut berapi mane pun hok mu,aku dop duli sebab mulut aku sedap jugak
nak kena?freeee!


uhh..
sukanya bila dia menangis..

No comments:

Post a Comment