Pages

Saturday, November 7, 2009

TQ =.="

nasihat daripada azreen dan hanun ku terima sangat sangat.aku tahu aku berubah.well thanks for that.and my explanation is;

"aku tahu aku cam berubah jadi jahat gila sebab macam kurang hajar kan?aku tengok korang pun macam nk makan korang kn3?pastu aku selalu melenting dengan hal tak sepatutnya.aku mintak maaf sangat sangat.ada perkara yang aku tak patut bagitahu yang tengah melanda aku.sorry.but forgive me."

dan budak yang memusuhi aku,aku memang selalu perhatikan mu kalau aku bosan tahap badak.dah itu memang diri aku.dan aku hanya balas kalau kau start.aku tak pernah memulakannya.oke.kutuk ah aku banyak bakul mana pun.aku tak kesah dan tak kan memusuhi kau pun.aku dah biasa dilayan cam tu.kesabaran aku terhad jugak.aku memang kecik lagi tapi aku berfikir.bukan nak tunjuk lagak.maaflah aku kalau aku ni terlalu over di mata mu.aku buat perkara untuk pertahankan diri aku.salah kea?

to budak penang; "kau sangka aku yang nak rampas balak kau kan?kau silapp.bukak mata luas luas sikit.kau dah disayangi penuh jiwa bakul raga tau tak?dia abaikan semua orang demi kau.tapi kau tetap jelous sebab balak kau chatting ngan aku kan?for you information,balak kau tengah ada masalah keluarga.takkan tu tak tau?cuba faham perasaan dia.aku bukan nk tunjuk lagak.tapi aku kesiankan hubungan korang.korang sweet couple.jangan jelous sangat.bukak mata dan dengar penjelasan dia.dan pasal status aku semalam.tolong ambik iktibar.oke?maafkan aku kalau aku silap.

dah.cukup?
*ikhlas dari hati aku( suka hati korang ah nak fikir apa pun )

No comments:

Post a Comment